14 Şubat 2012 Salı

KEŞKE LANET ÇOCUKLAR EMPATİ KUARBİLSE KALBİNİ KIRDIKLARIYLA


  Ne kadar kolay birinin sizi üzmesi... Halbuki mutlu olmak o kadar kolay değildir. Her güzelliğin altında bin tane sorun ararız inanamayız çünkü bazı şeylerin yolunda gideceğine... Mutluluk zor birşeydir çünkü kolay elde edilmez. Mutlu olmak için hep savaş vermemiz gerektiğine inandırılmışızdır  yıllardır.

Eğer başarmak istiyorsan ...
Eğer mutlu olmak istiyorsan...
Eğer O nu istiyorsan...
bla bla blaaa bu tür cümlelerin  sonu hep savaşmalısın diye biter.

  Ama  üzüntü öyle midir? Sen öylece dururkende gelir bulur seni.Peki hiç niye diye sordun mu bunu kendine?

  Neyse uzatmicam. Niye böyle oluyor bilmiorum ama ben gidip hep en öküzünü en ulaşılmazını seçiyorum. Bu benim elimde mi? Ondan da emin değilim yok abi ya bu dünyadaki tüm benim tipim olan çocuklar LANET yada ben Lanetlerden hoşlanıyorum.

  Dışardan bak ne kadar sevimli nasıl içten gülüyor. O güldükçe içim kıpır kıpır oluyor tabi öye olunca anlayamıyor insan öyle bebek suratın altında böyle lanet bi insanın olduğuna.

  Şimdi siz diyosunuz " ee belki sadece sana öyledir. Garezi sanadır."

  Evet doğru sadece bana lanetliği bilmiorum belki başkalarına da öyledir. Bilmiyorum çünkü onun çevresine nasıl davrandığını görecek kadar sokulamadım onun hayatına. Dışarda kaldım hep kabul etmedi beni! yalan söylemeye gerek yok sallamadı bile beni haaa bunda benim payım büyük mü tabiki hem de çoookkkkk büyük.

  Ah şu lanet olası hırsım başlarda herşey güzel bildiğin oyun gibi ufak hareketler büyük heyecanlar, ilk atılan msj ın sonrasında saniyelerin sana bir ömür gelemesi o beklenen an, msj kutunun üzerinde gördüğün kımızı 1 inanılmaz güzel. Ama sonra sonrası tam bir hüsran senin içinde onun içinde başlayan küçük bir macera onun için aman yeter be sıkıldım bakim başka kimler varmış etraftaya dönüşürken senin için; ya noldu acaba napıo ki offf dellendim ha bu çocuk bnm olmalı ya yüzdüm yüzdüm kuyruguna geldim yok yok bu saatten sonra dönülmez ama bi bnm olsun bi aşık olsun bana nasıl köpek çekicem ona die yeni bi sürece giriyor.

  Sonrası mı?

  Sonrası tam bi hüsran tam bi bok. Sen onu kendine aşık edicem die ugrasırken o seni götüne bile takmadığı için sen aşık oluyorsun ona. Aman atar yapmim güler yüzlü sıcak yaklaşayım kuş kafese girsin sonra kaçma taktiğini uygularım derken de bildiğin yapışkan yüzsüz kız modeli çiziosun onaaa ohh oluştumu şimdi ezik ve yapışkan kzı tiplemesi aferim itinayla başarılır yani.

    Onun için bu bana bi ders olsun bi daha da tövbe ben seçmicem abi çocuk mocuk o gelsin bulsun beni yok istemem zaten bi başarım söz konusu değil elime yüzüme bulaştırıyorum sürekli sonuç olarak tam aşağıdaki bitanecik Blairim gibi oluorum. Ahhh ahhh o da az çekmedi Chuck şerefsiziznden



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder