3 Ekim 2011 Pazartesi

benim cnm turuncum :)

  Şimdi benim bi arkadaşım var böyle arkadaşım diyincede ne kadar öküzlük ettigimi anladım ne arkadaşı lan resmen kankam dostum muhabbet ettigim dertlerimi, mutluluklarımı, sevinçlerimi anlattığım hatta anlatmadığım zaman tam anlamıyla tadında yaşayamadığım, olaylar ona anlatılınca güzelleşen bi dostum var. Bu konuda nankör olmayıp Allahıma binlerce hatta milyonlarca teşekkür ediyorum. Her ne kadar beni sevgili yönünden yoksun bıraksada dost yönünden eksik bırakmadı. Bazen bıktırmıyor degilim tabi hayallerimi dinlemekden gına geldi kıza belkide sırf benden bıktıgı için Blog açda sen de kurtul bende kurtulim mahiyetinde bana böyle bi öneriyle geldi :)) Nese işte iiki var lan iiki hayatımda :))) ve ben ona söz veriorum gün gelecek ; '' böyle gülünce gözleri çizgi haline gelen boynunu büküp omuzlarını düşüren o şirin mi şirin adi mi adi öküz mü öküz '' adamla çıktıgımda bile onu ihmal etmiycem. Öncelik hep onun olucak. SENİ SEVİOREEEEEEEEEEE HEYOOO DUYDUN MU? nerden duyucak yattı öküzcan beni benle bırakıp nese önceki yazımda bu gecelik bukadar demiştim ama dilim durmuyoki ...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder