3 Ekim 2011 Pazartesi

burası benim evimmiş megersem

   Öyle bir ev düşünüorumki içine girdigimde içim açılsın. Heryer beyaz olsun ferah olsun yerler ahşap olsun böle rengarenk yastıklarım olsun. Sevgilimle beyaz yumuşacık koltugumuzda kıvranmış film seyrederken uyursam eger kendimi yatagımda gibi hissedeyim. Oturduğum an içine girim koltuğun küçücük kalayım istiyorum. Bazen ben renkli battaniyeyi çaprazlama atarım üstüne degişik hava verir. Aslında çok bişey istemiyorum. Çok güzel şık döşenmiş bir ev içinde salınan yakışıklı bir yar :)))
Kanepenin tam karşıısnda dev beyaz bir plazma var. Soğuk kış günleirnde sevgilimle giriyorum battaniyenin altına koyuyorum DVD imi ohhh izlioruz misler gibi. Tabi kavga çıkmıyor değil ben genelde romantik komedi izlemek istiyorum o sıkılıp aksiyon filmleri izlemek istiyor, ama sonunda beni kıramayıp benim istediğime razı oluyor. Ayy bende öküz diilim benim de ona kibarlıklarım oluyor tabi meyve soyup veriyorum mesela ya da kahve yapıorum dev kupalarla :))) sonra o istediği zaman başını dizime koyabiliyor... Böyle huzur içinde aylar hatta yıllarca o koltukdan kalkmayabilirim. Eee hep güzel şeyler olmuyo tabi o koltukda arada kavgada etmiyor degiliz mesela çarşamba akşamları Kuzey Güney i izlerken sinirleniverio hemencecik. Aman canım pek de kıskanç ne var 2 iç çektiysek KIVANÇ TATLITUĞ adonislerine :)))) O da güzel kız görünce güzel desin ben bişi demem söz ama öle abartmasın güzel deisn geçsin gitsin sonra dönsün bana sen daha güzelsimn hayatım desin ehiheihiii :D İlgi isterim ben böyle :))) eneeemmmm size yatak odamızıda gösterimmi ?
    Ferah mis gibi ohhhh. Zaten yatakdan kolayca çıkamam bir de böyle bi yatakdan beni ancak sevgulümün hazırladıgı pazar kahvaltısı çıkarabilir :))) Şimdi ayyy yatağına getirsin falan demeyin ben sevmem öle hem nasıl rahat edip yatakda bişiler yiyolar hiç anlamıyorum. Herşeyin bir yeri var hem o yatakda yemek yemekden yapılacak daha güzel şeyşer var öhömm öhömmm nese :)))

     Yarim boylu poslu olsun bi sarıldımı bana ben yanınd aküçücük kalim istiyorum. Onun yanında hep güvende hissetmeliyim kendimi, ne olursa olsun ben haksız da olsam suçlu da olsam beni 3. bir şahsa karşı koruyabilmeli. Enrique IGLESIAS gibi seksi olmalı benim yavrum, Kıvanç Tatlıtuğ gibi adonisleri baklavaları olmalı benim yakışıklımın ehuehuheuhu :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder