3 Ekim 2011 Pazartesi

ilk gördüğüm an

  
   Böyle yıllar yıllar önceydi ben daha çirkin ördek yavrusundan kuguya dönüşmemiştim ozamanlar. Şu an kendimi övdügümün farkındayım çaktırmayın. Allahım o heyecan o kalp atışı dizinin bagının çözülmesi dedikleri olay varya hah işte bidaha da yaşamadım zaten öyle şeyleri. O zamanlar bana çok yakışıklı görünüyordu. Okulun ilk günü liseye başlamış çağ atlamıştım resmen, giydigim beyaz muz kaçık muz çorabı saçımın dağınıklıgını saymazsak eğer herşey güzeldi. Klasik sabah töreniydi mıymıntı müdür müdür yardımcısı cartı curtu konuşma yapıyordu. Bizleride koyun gibi şubelerimize göre ayırmışlardı B ydm ben ben zaten hayatım boyunca B idim. Hiç bir zaman A olamadım nereye çekersen artık konuyu hep bi 2. sınıftım A daha bi kaliteli gelirdi hep gözüme ve işte o da A daydı. Kader yine yapmıştı yapacağını ve bizi farklı sınıflara atmıştı. Allahım yan tarafdan ne gürültü ne şamata kopuyo törende müdür sesini duyurmak için nerdeyse kışını yırtacak o denli. Görende 40 yıllık dost sanar A şubesinin tüm elemanlarını. O arada en uzun boyu ile gözüme çarpmıştı bile o yüzümdeki salak gülümsemeyi ben hariç kimse görmedi ama ben taaa içime kadar hissettim. Nerden çıktı şimdi bu yazı aradan yıllar yıllar geçti bence okulun en yakışıklı olan çocugu liseyi çokdan atladı ünv yollarında son model arabasıyla kız tavlamaya başladı bile ama benim ilk aşkım olmaktan asla ve asla sıyrılamadı. Şimdi baktımda facebookuna (tabiki arkadaşım degil sadece profil fotosunu görebiliyorum) profil fotosunu değiştirmiş. Aklıma geldi öyle birden bire okulun o ilk günü :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder